Nem akarok senkire rászállni, de a Citibank megint nagyot lépett hátra, a hova ne vigyem a pénzem listán. Tudom, én várok el túl sokat, mert folyton azt hiszem, hogy az ügyfél - akiből adott vállalkozás megél - fontos. De nem.
Volt egy kérdésem. Egy egyszerű kérdésem a Citibank felé, ügyfélként. Mégpedig az, hogy várható e az ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztései között az, hogy a tranzakcióról értesítő sms illetve e-mail tartalmazza a partner nevét. Magyarán hogy a jövőben tudjam, hogyha valaki leemel pénzt a számlámról, az ki volt és milyen jogcímen. (Igen, hihetetlen, de ez a szolgáltatás jelenleg nem elérhető - pénzért sem - a Citinél.)
A válasz előbb 40 napig nem érkezett, majd újból elküldtem levelem, és újabb 60 nap semmi. Leveleimre - amelyet a Citibank honlapján keresztül írtam meg - az automatikus válasz megjött, hogy megkapták és hamarosan válaszolnak. Aki nem tudná, a törvényben előírt határidő az érdemi válaszra 30 nap.
Jött tehát a telefon: ugyan mi hír a kérdéseimmel? Válasz: utánanéznek és rögtön válaszolnak!
Megjött a válasz egy héten belül, pecsétes papíron, postán, szép színes aláírással. Nagyon sajnálják, de ők nem kaptak tőlem e-mailt. Üdvözlettel: Ők.
Most ez mi???? Csak én hiszem azt, hogy egy banknál az elvesző adat nagyon necces topik? És csak én hiszem, hogy az nem ügyfélkezelés, hogy meg se próbálják megtudni, mi a gond, csak megírják, hogy szerintük nem? Mibe fájt volna egy telefonhívás, amikor keresik, de nem találják az e-maileket? Hogy kedves ügyfelünk, borzasztóan sajnáljuk, de valahogy nem találjuk, elmondaná mikor és hogy küldte, és főleg, hogy mit?
Csak én hiszem...